poniedziałek, 11 stycznia 2016

Modyfikacja archiwum

Ostatnio szukałam sposobów na zmianę wyglądu archiwum w formie hierarchii. Nie znalazłam takiej instrukcji, więc kliknęłam zbadaj element i powpisywałam to, co zobaczyłam do arkusza css. Poznałam takie oto selektory:
  • #BlogArchive1 ul.hierarchy a - każdy link w archiwum,
  • #BlogArchive1 a.post-count-link - linki do roku, miesiąca, tygodnia,
  • #BlogArchive1 ul.posts a - linki do konkretnych postów, gdyby więc wszystkie linki w archiwum miały być jedną czcionką, ale innych rozmiarów, to wiecie, co zrobić. 
  • span.post-count - informacja, ile postów opublikowano w danym roku lub innym okresie w naszym archiwum,
Wszystkie te selektory dotyczą hierarchii. W przypadku listy potrzebne są takie:
  • #BlogArchive1_ArchiveList - cała lista, np. do tła,
  • #BlogArchive1_ArchiveList a - linki w liście, teoretycznie też da się tym zrobić tło, ale radzę wtedy dodać właściwość padding na przynajmniej kilka pixeli,
  • #BlogArchive1_ArchiveList ul.flat li - punkty listy, jak chcesz ustawić punktor, to z tym właśnie działa,
Nie znalazłam selektora liczby postów. W przypadku menu potrzebny jest selektor: #BlogArchive1_ArchiveMenu i on wystarczy. Niezależnie od rodzaju archiwum jego tytuł to #BlogArchive1 h2. Nie widzę sensu dodawania tu gotowych kodów czy screenów efektów. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz