niedziela, 15 listopada 2015

Wysuwani obserwatorzy



Cześć i czołem! Przychodzę do was z następną instrukcją. Wiele osób na czat box'ie pytało o wysuwanych obserwatorów.Wiem , że to było dawno, ale.. Więc o to jestem!  Jest to sposób na to , żeby zaoszczędzić trochę miejsca, ale tez to bardzo fajnie wygląda. Ładnie się prezentuje, a do tego jeszcze można dodać różne efekty i jest cudo! 
 Mamy do otrzymania taki efekt!







#Followers1 {
   background: #fff;
   position:fixed;
   left: 250px;
   bottom:-195px;
}
#Followers1:hover {
   bottom:0px;
z-index: 100 !important;
   transition: all 1s;
   -webkit-transition: all 1s;
   -moz-transition: all 1s;
   -o-transition: all 1s;
}
#Followers1 h2 {
background: #6de5e3; 
color: #fff; 
text-align: center
width: 300px;
font-size: 13px;
text-transform: uppercase;
align: center;
padding: 15px;
font-family: times new roman
}


Analiza kodu:

 Czerwony-selektor.
Pomarańczowy-tło tytułu.
Fioletowy-kolor czcionki.
Zielony-wyśrodkowanie.
 Niebieski- szerokość.
Żółty - efekt po najechaniu.
h2- tytuł danego gadżetu.
 #Followers h2 -nie jest konieczne, można to samemu ustawić


Wszystkie pogrubione wartości można zmieniać!


Tak samo jest z Chat Box'em , robimy wszystko to samo tylko zmieniamy selektor.
 To tyle ode mnie. Mam nadzieję, że instrukcja się przydała . W razie problemów pytajcie!


I na koniec przepraszam Sławomira , że przysłoniłam twoją notkę! :)

1 komentarz:

  1. Nawet nie wiem w jakim sensie miałabyś ją przesłonić, więc uznajmy przeprosiny za przyjęte :D

    OdpowiedzUsuń